بیانیه مجلس سوریه دموکراتیک به مناسبت روز جهانی کارگر

سرویس سوریه - MSD ضمن تبریک روز جهانی کارگر، از کارگران سوری خواست تا نقش خود را در اتحاد مردم، ساخت و ساز، توسعه و ترمیم ویرانی‌های ناشی از جنگ این کشور ایفا کنند.

به گزارش کردپرس، مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) در بیانیه‌ای روز جهانی کارگر را تبریک گفت و از کارگران خواست تا نقش خود را در اتحاد مردم سوریه، ساخت و ساز، توسعه و ترمیم ویرانی‌های ناشی از جنگ ایفا کنند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، MSD به مناسبت روز جهانی کارگر (اول ماه می) بیانیه‌ای صادر کرد و همچنین این روز را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است که اول ماه می برای جنبش کارگری و مبارزه تاریخی آنها برای حقوق، کرامت و عدالت اجتماعی معنای نمادین بزرگی دارد، زیرا کارگران اساس توسعه و سازندگی هستند و بدون آنها توسعه پایدار وجود نخواهد داشت.

در این بیانیه از کارگران سوریه خواسته شد تا نقش خود را در اتحاد مردم این کشور، ساخت و ساز، توسعه و ترمیم ویرانی‌های ناشی از جنگ ایفا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «می‌دانیم که کارگران و نقش آنها در سازندگی سوریه، صلح و توسعه به چه میزان مهم است، بنابراین باید از حقوق کارگران حمایت کنیم و شرایط مناسب کار را برای آنها فراهم کنیم. ما با افتخار از مبارزه جنبش کارگری حمایت می‌کنیم.»

در پایان این بیانیه، MSD از مردم خواست تا تلاش‌های خود را برای ساختن یک سوریه دموکراتیک متنوع و غیر متمرکز متحد کنند.

لازم به ذکر است که روز جهانی کارگر یا( International Workers' Day) یک یادبود و مراسم کارگری از سوی کارگران است که هر ساله در روز یکم ماه می برگزار می‌شود.

کد خبر 2769974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha