آذربایجان غربی بارانی می شود

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق نقشه های پیش بینی هواشناسی و فعالیت امواج بارشی در استان از روز سه شنبه آغاز شده و تا اوایل هفته آینده بارش ها در استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش کردپرس، مهدی صابری افزود: رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید و تند باد لحظه ای با احتمال گردو خاک از روز سه شنبه تا اوایل هفته آینده استان را فرا می گیرد.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه جنوب غرب و از روز پنج شنبه تا اوایل هفته آینده تمامی استان شاهد این بارش‌ها هستند.

او اظهار کرد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها و احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه های موقت، گردو خاک و آسیب به سازه های ساختمانی در اثر تند باد لحظه ای وجود دارد.

صابری اضافه کرد: رگبار متناوب باران و رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ و تندباد لحظه ای در کنار آسیب به سازه‌های موقتی و احتمال سقوط یا پرتاب اشیا هم وجود دارد.

او با اشاره به اینکه محکم سازی سازه‌های موقت و سبک گلخانه‌ای ضروریست، تاکید کرد: اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی نیز به شهروندان و جوامع محلی توصیه می‌شود.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تاکید کرد: افراد آسیب پذیر نیز از قرار گرفتن در فضای باز به علت احتمال گردو خاک لازم است تا اواسط هفته آینده خودداری کنند.

کد خبر 2769872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha