مدیریت خودگردان نقشی در آتش زدن دفاتر ENKS ندارد

سرویس سوریه - «الهام احمد» رئیس مشترک سابق MSD ضمن محکوم کردن حمله افراد مسلح ناشناس به دفاتر ENKS و احزاب وابسته به آن،‌ اعلام کرد که AANES هیچ نقشی در آتش زدن این دفاتر ندارد.

بە گزارش کردپرس، «الهام احمد» رئیس مشترک پیشین مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) حمله افراد مسلح ناشناس به دفاتر شورای میهنی کردهای سوریه (ENKS) و احزاب وابسته به آن را محکوم کرد و اعلام کرد که AANES هیچ نقشی در آتش زدن این دفاتر ندارد.

به نوشته آژانس خبری پیام کرد،  «الهام احمد» رئیس مشترک سابق MSD در رابطه با آتش زدن دفاتر ENKS و احزاب وابسته به آن بیانیه‌ای صادر کرد.

«الهام احمد» در بیانیه خود سوزاندن دفاتر ENKS را محکوم کرد و اظهار داشت: «AANES هیچ نقشی در آتش زدن دفاتر ENKS ندارد.»

الهام احمد در ادامه توضیح داد: «با وجود تکرار این حوادث، نهادهای ذی‌صلاح AANES باید این حوادث را پیگیری و در این زمینه تحقیق و بانیان آن را مجازات کنند.»

احمد همچنین با بیان اینکه اتهامات وارده به AANES صحت ندارد، ادامه داد: «متهم کردن AANES به آتش زدن دفاتر ENKS به دور از واقعیت است. AANES سخت تلاش می‌کند تا از امنیت و ثبات منطقه محافظت کند و همه احزاب سیاسی از این امنیت و ثبات بهره‌مند می‌شوند.»

گفتنی است که پس از آتش زدن دفاتر ENKS در قامشلو، این شورا در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گروه مسلح دفاتر احزاب وابسته به آن را در قامشلو به آتش کشیده و انگشت اتهام را به سوی حزب اتحاد دموکراتیک(PYD)، حزب حاکم بر مناطق شمال و شرق سوریه دراز کرد.

کد خبر 2769803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha