سکوت احزاب اهل سنت و کُرد در قبال جنایات رژیم صهیونیستی با هدف اجرای دستورات کشورهای خارجی انجام می گیرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان -سهیله السلطانی، نماینده ائتلاف الصادقون درمجلس عراق، با انتقاداز امتناع کشورهای عربی در حمایت از عملیات اخیر«وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، گفت: سکوت احزاب اهل سنت و کُرد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی با هدف اجرای دستورات کشورهای خارجی انجام می گیرد.

به گزارش کردپرس، سهیله السلطانی، نماینده ائتلاف الصادقون درمجلس عراق، در مصاحبه با خبرگزاری «المعلومه» با بیان اینکه نیروهای سیاسی که از حملات کوبنده ایران علیه اسرائیل حمایت نکردەاند، از آسیب رسیدن به منافع سیاسی و اقتصادی خود هراس داشتند، افزود: عملیات اخیر«وعده صادق»ادعاهای واهی وطن پرستی این نیروهارا آشکار کرد.

سهیله السلطانی با اشاره به اینکه عدم حمایت از آرمان فلسطین به منزله ایستادگی در برابر حق و حمایت از باطل است، تصریح کرد:سکوت مستمر کشورهای عربی دربرابر مسئله پایان دادن به جنگ غزه، به عنوان لکه ننگی درپیشانی همه فریبکاران باقی خواهد ماند.

وی با تاکید براینکه منافع سیاسی و غیر سیاسی،نیروهای داخلی درعراق را به سکوت و عدم سخن گفتن علیه رژیم غاصب صهیونیستی وادار کرد،سکوت نیروهای سُنی و کُرد در برابر جنایات اسرائیل را  همسوئی با اهداف کشورهای خارجی دانست.

کد خبر 2769381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha