هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد

ماموستا عبدالمطلب ابراهیمی گفت: بسیاری فکر می کردند که هیچ دولتی توان رویاروی را با رژیم غاصب اسرائیل ندارد اما به حمدالله هیمنیه پوشالی این رژیم توسط مجاهدان جمهوری اسلامی ایران شکسته شد.

ماموستا عبدالمطلب ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار کرد پرس افزود: جهان اسلام و ممالک عربی ژریم صهیونیستی اسرائیل و حامیان آن را ابر قدرت جهان می دانستند و فکر می کردند هیچ دولتی در خاورمیانه توان رویاروی با این رژیم کودک کش را ندارد.

وی ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: اسرائیل ادعای عبور ناپذیر بودن گند آهنین را  داشت اما اقدامات موشکی سپاه ایران این ادعایی پوچ را نیز بر ملا کرد. 

ماموستا ابراهیمی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای جهان ثابت کرد که رژیم صهیونیستی قدرتی توخالی است، در برابر امت اسلامی  و عاجز و ناتوان است.

وی به ضعف و عدم اتحاد ممالک اسلامی نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اینکه رژیم غاصب صهیونیستی پا را از گلیم خود درازتر کرده ضعف ممالک اسلامی است و اگر به فرمایش امام خمینی (ره) هر کدام از ممالک اسلامی یک سطل آب روی اسلامی بریزند دیگر نامی از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

این روحانی اهل سنت در بانه اظهار داشت: پاسخ ایران به اسرائیل قاطعانه و شجاعانه بود و حمله اسرائیل به کنسولگری ایران هم مخالف با قوانین بین المللی است و من به عنوان یک روحانی اهل سنت آن را شدیدا محکوم می کنم.

وی به شکست های ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و افزود: پاسخ ایران به منظور پیشگیری از حملات آینده صورت گرفته در واقع اقدام ایران یک پاسخ است نه حمله آنطور که رسانه های مغرض می گویند و مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد کاملا موجه می شود.

ماموستا ابراهیمی اظهار داشت: تاکنون اسرائیل بدون اینکه با ایران در جنگ باشد چندین باربه منافع و مواضع ایران در خاک سوریه و لبنان حمله و حتی در خاک ایران حمله کرده و این اقدام شجاعانه ایران پاسخی به این حملات است.

وی تاکید کرد: رژیم خبیث اشتباه کرده و باید تنبیه شود این در واقع تنبیه بود و باید بفهمد که اینجا ایران است نه خاک عراق و یمن که هر غلطی دوست داشته باشد انجام دهند و کسی توان مقابله را نداشته باشد بلکه با مقاومت مجاهدان رشید اسلام  و فرزندان غیور معمار کبیر انقلاب رو به رو می شوند.

کد خبر 2769379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha