ایران ثابت کرد که می تواند قدرتمندانه زورگویان را تنبیه کند

عضو مجمع اتحادیه علمای جهان اسلام و علمای مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که می تواند قدرتمندانه و شجاعانه زورگویان را تنبیه کند و هرگونه اقدام علیه ایران تاوان جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

ماموستا عابد نقیبی  در گفت وگو با خبرنگار کرد پرس با بیان اینکه پیروان صلاح الدین ایوبی برای تقابل شجاعانه با طاغوت آماده شدند، اظهار داشت: پاسخ هوشمندانه جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی تاثیر بی نظیری در جهان اسلام داشت و انگیزه دوباره به امت اسلام برای نجات مسجد اقصی داد.

وی ضمن تبریک به مناسبت این پیروزی بزرگ اضافه کرد: طوفان الاقصی شکست بزرگی در تاریخ اسرائیل است و در بایگانی شکست های اسرائیل باقی خواهد ماند و این بار سیلی تنبیهی ایران اسلامی و نیروهای مقتدر سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با رصد هوشمندانه نیروهای امنیتی خواب صهیونیست ها را آشفته و روانشان را نامتعادل کرد.

ماموستا نقیبی گفت: اقدام جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل بوده و حمله براساس اصول و ضرورت انجام شده بر خلاف رژیم کودک کش اسرائیل، ایران صرفا اهداف نظامی را هدف قرار داده و هیچ گونه منزل مسکونی، مدرسه، بیمارستان، کنیسه، مهد کودک، مخزن آب و روزنامه نگاران را هدف قرار نداده و اصول بین المللی، انسانی و اسلامی را کاملا رعایت کرده است.

این عالم دینی اهل سنت ادامه داد: پاسخ هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی  عزت و آبروی دوباره به جهان اسلام بخشید و اقتدار مسلمانان را در جهان بیشتر کرد.

وی خاطر نشان کرد: جهان اسلام آمادگی تحقق اتحاد و همبستگی در برابر اسرائیل غاصب را دارد و پاسخ کشور ما بسیار دقیق و هوشمندانه بود.

عضو مجمع اتحادیه علمای جهان اسلام اظهار داشت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران نقض آشکار حقوق و قوانین بین المللی و کنوانسیون های وین در مورد نماینده های دیپلماتیک و کنسولی بود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در غزه و دفاع آمریکا، انگلیس و فرانسه غیر قابل دفاع است، گفت: اینجانب به عنوان یک روحانی اهل سنت، عضو مجمع اتحادیه علمای اسلام و علمای مقاومت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین جنایت ها و کودک کشی های اسرائیل را محکوم می کنم و امیدوارم سازمان سران کنفرانس اسلامی  سازمان ملل تلاش مضاعف را در راستای صلح و آتش بس در این منطقه داشته باشند.

کد خبر 2769345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha