حملۀ اخیر ایران به منزلۀ زهرچشم گرفتن از اسرائیل بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- جمال کوچر در گفتگو با کردپرس حملۀ پهبادی و موشکی اخیر ایران به خاک رژیم صهیونیستی را زهر چشمی دانست که ایران از اسرائیل گرفت و گفت: تفاوت اساسی حملۀ اخیر با تقابلهای گذشته این بود که ایران برای نخستین بار از خاک خود، خاک اسرائیل را هدف قرار داد.

کردپرس

د. جمال کوچر عضو شورای رهبری اتحاد اسلامی کردستان و نمایندۀ این حزب در پارلمان عراق دربارۀ حملۀ موشکی و پهبادی ایران بە خاک اسرائیل بە خبرگزاری کردپرس گفت: «حملۀ اخیر ایران یک تفاوت برجستە و اساسی با حملەهای گذشتە داشت. تفاوت بارز حملۀ ترکیبی ایران بە اسرائیل نسبت بە سالهای گذشتە آن است کە ایران برای نخستین بار از خاک خود بە صورت مستقیم، خاک اسرائیل را هدف قرار داد».

د. جمال کوچر در همین خصوص بە کردپرس گفت: «پیش از انجام حملە نیز همگان واقف بودند کە ایران قصد کشتن مردم اسرائیل را ندارد و هیچ فردی قربانی این حملە نشدە است و زیان جانی نداشتە است بلکە هدف از انجام این حملە، زهر چشم گرفتن از اسرائیل بودە است».

وی افزود: «متأسفانە اقلیم کردستان در بسیاری از مقاطع، قربانی اختلافات و تنشهای سیاسی منطقه و جهان بوده است و زمان آن رسیده که تمامی کشورهای منطقه و جهان به اقلیم کردستان و مرزهای عراق احترام بگذارند».

شایان ذکر است، بامداد یکشنبه 26 فروردین 1403 حملۀ ترکیبی ایران به رژیم صهیونیستی توسط چندین فروند پهباد و موشک، انجام شد که در آن هیچ خسارت جانی و مادی به مردم عادی وارد نشد و اهداف نظامی در خاک اسرائیل مورد اصابت قرار گرفت. این حمله در پاسخ به تجاوز اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک ایران در خاک سوریه انجام شد که طی آن چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران به شهادت رسیدند.

کد خبر 2769325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha