تولید محصولات کشاورزی در کردستان به ۴ میلیون تن افزایش می یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تولید محصولات کشاورزی استان در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده به ۴ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری در دیدار نوروزی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، گفت: تولید پایدار در بخش کشاورزی باعث رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، تولید ثروت و اشباع بازار و رونق صادرات خواهد شد.

وی به تبدیل ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین دیم به آبی، طرح توسعه باغات و راه اندازی چندین ایستگاه پمپاژ در شهرستان های سنندج و سروآباد اشاره کرد و افزود: در راستای نامگذاری حکیمانه و هوشمندانه سال توسط رهبری و وظایف ذاتی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تامین امنیت غذایی و کمک متخصصین و بهره گیری از دانش نخبگان، تولید محصولات کشاورزی را از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تا ۴ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

امام جمعه سنندج نیز با قدردانی از زحمات رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، اظهار کرد: برداشتن موانع تولید بی شک در رشد و توسعه استان و محرومیت زدایی موثر خواهد بود و این جز با درایت مدیران و مشارکت مردم اتفاق نخواهد افتاد.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و آرزوی پیروزی آنان در مقابل رژیم سفاک اسرائیل غاصب، ادامه داد: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است و جای تشکر دارد این سازمان با مدیریت منسجم و بکارگیری توان نیرو های متخصص در سال گذشته حرکت های خوبی انجام داد که موجب کسب رتبه های زیادی در سطح ملی و استانی شد.

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هم در این دیدار از حضور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات گذشته قدردانی کرد و یادآور شد: مردم می دانند کی و کجا پای نظام و انقلاب بایستند و جواب استکبار را چگونه بدهند.

کد خبر 2768667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha