مشکل حقوق نیروهای پیشمرگ و نیروهای امنیتی اقلیم کردستان حل شده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- د. نرمین معروف عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگان عراق دربارۀ دیدار فراکسیون اتحادیۀ میهنی کردستان با نخست وزیر عراق به کردپرس گفت: محور اصلی گفتگوها در این دیدار، حل کردن مشکل حقوق کارمندان اقلیم کردستان بود و سودانی در این دیدار گفت که مشکل حقوق نیروهای پیشمرگ و کارمندان اقلیم به زودی حل خواهد شد.

کردپرس

نمایندگان فراکسیون اتحادیۀ میهنی کردستان در مجلس نمایندگان عراق، روز یکشنبه 24/ 3/ 2024 با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کردند. د. نرمین معروف عضو کمیسیون اقتصادی پارلمان عراق در خصوص محورهای گفتگو در این دیدار به کردپرس گفت: محمد شیاع سودانی ضمن تقدیر از نقش رهبر فقید اتحادیۀ میهنی کردستان (مرحوم مام جلال) در تأسیس عراق پس از رژیم بعث و تعمیق فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز در میان بخشهای جمعیتی عراق، گفت: اتحادیۀ میهنی کردستان یکی از شرکای اصلی دولت کنونی عراق است و مواضع این حزب در خصوص حل کردن مشکل حقوق، پیوسته مورد احترام بوده و در راستای همان سیاست و بینش مام جلال است.

د. نرمین معروف افزود: ما به عنوان فراکسیون اتحادیۀ میهنی کردستان از نخست وزیر عراق درخواست کردیم که اقدامات لازم برای حل و فصل ریشەای مشکل حقوق کارمندان اقلیم کردستان تسریع شوند. نخست وزیر عراق نیز در پاسخ اعلام کرد کە دولتش را در برابر تأمین حقوق برای تمامی شهروندان عراق بدون هیچ تبعیضی مسئول می داند و در همین راستا، مشکل حقوق نیروهای پیشمرگ و نیروهای امنیتی اقلیم حل شدە و اقدامات لازم در زمینۀ ملی کردن حقوق (توطین) و ایجاد حساب بانکی رو به پایان است.

کد خبر 2768574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha