بررسی حمله آمریکا به حشد الشعبی در جلسه امروز مجلس عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق از بررسی حمله اخیر آمریکا به پایگاه های حشد الشعبی در جلسه امروز مجلس خبر داد.

به گزارش کردپرس، کاطع الرکابی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع در مجلس نمایندگان عراق ظهر امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرگزاری رسمی این کشور (واع) اعلام کرد که این کمیسیون درخواست برگزاری جلسه فوق العاده مجلس در رابطه با حمله شب گذشته آمریکا به پایگاه های حشد الشعبی در شهرستان قائم در استان الانبار در نزدیکی مرز مشترک با سوریه را داده است.

الرکابی ضمن محکومیت حمله آمریکا به پایگاه های حشد الشعبی در شهرستان قائم که ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت، خاطر نشان ساخت که تمرکز جلسه امروز مجلس نمایندگان عراق نیز روی بررسی این حمله خواهد بود.

این عضو کمیسیون امنیت و دفاع همچنین تاکید کرد که این یک مسئله بی سابقه و خطرناک است که دولت آمریکا حمله نیروهای خود به نیروهای امنیتی عراق را به طور علنی اعلام کند.

یادآور می شود که بنا بر اعلام جواد کاظم الربیعاوی، رئیس اداره عملیات سازمان حشد الشعبی، فرماندهی این سازمان در منطقه عملیات جزیره و پایگاه های تیپ های 45 و 46 آن در شهرستان مرزی قائم شامگاه یک شنبه هدف حمله هوایی آمریکا قرار گرفتند و در نتیجه این حمله نیز تاکنون 25 نیروی حشد جان خود را از دست دادند و 51 نیروی دیگر زخمی شدند.

کد خبر 160675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha