تعداد دانشجویان دانشکده پرستاری مهاباد به بیش از ۱۰۰ نفر ارتقا می یابد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: امسال مجوز پذیرش ۳۰ دانشجوی پرستاری برای دانشکده پرستاری این شهرستان صادر شده و تعداد دانشجویان این دانشکده دولتی به بالای ۱۰۰ نفر خواهد رسید.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ بهاالدین حسینی اظهار داشت: اولویت پذیرش دانشجو از میان افراد بومی همان منطقه است که بر اساس قانون عدالت آموزشی توسط دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی تعیین خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه ساخت این دانشگاه بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: مراحل تاسیس این دانشکده از جمله بخش‌های سالن اجتماعات، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تیاتر به اتمام رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه این دانشگاه در ۶ هزار متر مربع مساحت ساخته شده، بیان کرد: این دانشکده از لحاظ شکل و فرم ساختمانی و امکانات تحصیلی جز دانشکده های برتر کشور است که با تلاش و پیگیری نماینده مجلس و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان در آستانه بهره برداری کامل است.

او تاکید کرد: دانشکده پرستاری می‌تواند زمینه ای برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در مهاباد باشد و این امر را تسهیل می‌بخشد که در آینده دانشکده به دانشگاه علوم‌پزشکی ارتقا پیدا کند و تاسیس و پذیرش دانشگاه در این دانشکده موجب ارتقا و توسعه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و منطقه خواهد شد.

کد خبر 15624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha