حکم تبرئه لیلا گوون به همراه مهمت و فاطمه اوجالان صادر شد

سرویس ترکیه - جلسه رسیدگی به پرونده مهمت و فاطمه اوجالان، برادر و خواهر عبدالله اوجالان، رهبر دربند PKK به همراه لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) به اتهام "تبلیغ برای گروه های تروریستی" در حالی برگزار شد که قاضی پرونده حکم بر تبرئه هر سه متهم این پرونده صادر کرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه اورنسل، جلسه رسیدگی به پرونده مهمت و فاطمه اوجالان، برادر و خواهر عبدالله اوجالان، رهبر دربند PKK به همراه لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) به اتهام "تبلیغ برای گروه های تروریستی" امروز در دادگاه شعبه 6. جزایی شانلی اورفا برگزار شده و قاضی پرونده بعد از بررسی اتهامات وارد شده حکم تبرئه هر سه متهم این پرونده را صادر کرد.

جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح امروز با حضور وکلای اوجالان و گوون برگزار شد قاضی پرونده با رد اتهامات وارد شده و با بیان این که دلایل ارائه شده به دادگاه از سوی دادستانی در حکم جرایم تعریف شده در قانون ترکیه نمی باشد با تبرئه متهمان پرونده حکم بر مخدومه شدن این پرونده صادر کرده است.

لازم به ذکر است، این پرونده مربوط با تولد عبدالله اوجالان در سال 2017 میلادی می باشد که در منزل شخصی برادر عبدالله اوجالان برگزار شده و در پی این مراسم دادستان شانلی اورفا اقدام به تشکیل پرونده علیه 35 تنی کرده بود که در این مراسم حضور داشتند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 122436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha