ادعای مذاکره مستقیم ترکیه با YPG دروغ است

سرویس ترکیه - عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه (AKP) در واکنش به اظهارات سخنگوی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) مبنی بر مذاکرات مسقتیم ترکیه با ارتش دموکراتیک سوریه گفت: این یک ادعای دروغ است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه هابرترک، عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه (AKP) در واکنش به اظهارات سخنگوی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) مبنی بر مذاکرات مسقتیم ترکیه با ارتش دموکراتیک سوریه گفت: CHP اعلام می کند ما با ارتش دموکراتیک سوریه در مذاکره مستقیم هستیم. این یک ادعای دروغ است. منبع این ادعا تنها اظهارات یک مقام آمریکایی است. یک بار دیگر با ذهنیت مخدوشی روبه رو هستیم که ادعای دولت های خارجی را اساس قرار داده و به متهم کردن دولت خود می پردازند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: CHP یک بار دیگر به دروغ روی آورده است. تاکید می کنند که حکومت ترکیه با YPG مذاکره می کند. این ها در برابر دولت خود و برای مقابله با دولت خود سخنگویی دولت های بیگانه را می کنند. خود رئیس CHP و رهبران این حزب آشکار اعلام کرده بودند که YPG گروه تروریستی نیست و به ترکیه نمی توانند حمله کنند. اکنون نیز با تهمت مذاکراه دولت ترکیه با YPG/PYD از تبلیغات سیاه دولت های دیگر حمایت می کنند. به جریانی که با اساس قرار دادن ادعاهای کشورهای دیگر برای خود خط مشی سیاسی درست می کنند نمی توان قوای ملی و ادامه راه قوای ملی خطاب کرد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 109662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha