عزم چینی‌ها برای حضور قوی در بازارهای اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسئول اطلاع رسانی اتاق های بازرگانی اقلیم کردستان اعلام کرد که با هدف ایجاد بازار بزرگ محصولات چینی در اقلیم، شرکت ها و تجار این کشور نمایشگاهی از این محصولات را در اقلیم برپا می کنند.

به گزارش کردپرس، اسکندر محمد در گفتگو با سایت رسمی حزب دمکرات کردستان(پارتی) با اشاره به افزایش ورود و میزان فعالیت های تجاری و اقتصادی شرکت های خارجی در بازارهای اقلیم کردستان، گفت که در روزهای آتی، هیئتی از تجار و شرکت های چینی به منظور برپایی نمایشگاه بزرگ محصولات این کشور، وارد اقلیم کردستان می شود.

مسئول اطلاع رسانی اتاق های بازرگانی اقلیم کردستان افزود که در این نمایشگاه محصولات چینی با کیفیت بالا در اختیار شهروندان اقلیم قرار داده می شود و به منظور تسهیل در جذب سرمایه گذاری خارجی، از این محصولات مالیات اخذ نشده و به همین دلیل با قیمت مناسب در نمایشگاه ارائه خواهند شد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد بازار بزرگ محصولات چینی در اقلیم کردستان عنوان کرده و گفت که در صورت موفقیت نمایشگاه، بازار ویژه محصولات چینی برای ارائه و فروش محصولات ارزان و با کیفیت از این کشور توسط شرکت های چینی در اقلیم ایجاد می شود و شرط اقلیم برای این بازار این است که در آن فقط محصولات با کیفیت بالا ارائه شده و از ورود محصولات بی کیفیت جلوگیری خواهد شد.

همچنین تأکید کرد که اتاق های بازرگانی و دیگر نهادهای اقتصادی و تجاری مربوطه در اقلیم کردستان، نهایت همکاری را با شرکت های خارجی برای فعالیت و سرمایه گذاری در اقلیم انجام می دهند.

کد خبر 108570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha