درخواست می کنم از اقدامات «فدایی» خودداری کنید

سرویس ترکیه - در پی انتشار اخبار پی در پی خودکشی فعالان سیاسی کرد ترکیه و اعضای PKK در زندان های ترکیه در اعتراض به حصر عبدالله اوجالان، لیلا گوون در پیامی اعلام کرد: درخواست می کنم از اقدامات «فدایی» خودداری کنید.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، در پی انتشار اخبار پی در پی خودکشی فعالان سیاسی کرد ترکیه و اعضای PKK در زندان های ترکیه در اعتراض به حصر عبدالله اوجالان، لیلا گوون نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) که نزدیک به 150 روز است در اعتراض به حصر اوجالان در اعتصاب غذا به سر می برد، در اظهاراتی با واکنش به این اقدامات گفت: باید به اقدامات خود پیرامون حمایت از اعتصاب غذاهایی که در اعتراض به حصر صورت می گیرد ادامه دهیم. نباید دست به اقدامات دیگری بزنیم. دوستان من، برای این که این عتراضات که با اعتصاب غذاها به وجود آمده است و به نقاط مختلف جهان سرایت کرده است برای اولین بار در تاریخ به نتیجه برسد، باید قدرت هایمان را متحد کنیم. هدفمان این است. به همین خاطر است که تا به امروز با روحیه بالا و بسیار پرنشاط این اقدام را ادامه می دهم.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: مهم تر از آن ما در این اعتراض به دوستان خود در زندان ها روحیه داده و از آنان روحیه می گیریم. در این روند به قوی تر شدن و بالا بردن روحیه خود نیازمند هستیم. به همین خاطر برای زندگی کردن، برای ادامه دادن به زندگی برابر با یکدیگر و از میان برداشتن حصر به همراه یکدیگر تلاش می کنم. آن روز را باید با یکدیگر جشن بگیریم. به همین خاطر به خود و زندگی خود بسیار اهمیت می دهم. از شما نیز می خواهم فقط به اعتراض به نحوه اعتصاب غذا دست زده و از این اقدامات فدایی خودداری کنید.

گوون در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در واقع این اقدامات قدرتم را از من می گیرد. احساسات مرا بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. مسئولیتی را که بر دوشم احساس می کنم سنگین تر می کند. به این شکل نمی توانم به این راه ادامه دهم. امیدوارم دوستانمان نیز تنها در این راه حرکت کرده و به همراه یکدیگر مبارزه ای را که آغاز کردیم به سرانجام برسانیم.

کد خبرنگار: 30102

بیشتر بخوانید:

در اعتراض به حصر عبدالله اوجالان؛ خودکشی یک فعال سیاسی کرد ترکیه در زندان

کد خبر 107631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha