دیدار عبدالله اوجالان با برادرش به معنی رفع حصر نیست

سرویس ترکیه - شورای رهبری PKK در بیانیه ای با اشاره به دیدار اخیر مهمت اوجالان، برادر عبدالله اوجالان با رهبر دربند PKK در زندان امرالی عنوان کرده است: دیدار 12 ژانویه در امرالی به معنی رفع حصر عبدالله اوجالان نیست. فشار شدید فاشیستی و حصر علیه عبدالله اوجالان در امرالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هاوارنیوز، شورای رهبری PKK در بیانیه ای با اشاره به دیدار اخیر مهمت اوجالان، برادر عبدالله اوجالان با رهبر دربند PKK در زندان امرالی عنوان کرده است: در شرایطی که در زندان های ترکیه اعتصاب غذای بسیار گسترده ای آغاز شده و در جاهای مختلف به اعتراضات، راهپیمایی ها و اعتصاب پرداخته اند، حکومت حزب عدالت و توسعه – حزب حرکت ملی ترکیه بعد از سال ها فشار و حصر شدید، روز شنبه 12 ژانویه 2019 میلادی مجوز رفتن مهمت اوجالان به زندان امرالی و دیدار با برادر خود عبدالله اوجالان را صادر کرد. قبل از هر چیز واضح و آشکار است که دیدار 12 ژانویه در سایه مقاومتی بود که مردممان از خود نشان دادند. در این چارچوب مقاومتی که با رهبری لیلا گوون، با شعار "حصر را بشکنیم؛ فاشیسم را براندازیم" آغاز شده بود به اولین پیروزی جدی خود دست پیدا کرده است. در این چارچوب به دوستان خود تبریک گفته و آرزوی تداوم موفقیت هایشان را می کنیم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: دیدار 12 ژانویه در امرالی به معنی رفع حصر عبدالله اوجالان نیست. فشار شدید فاشیستی و حصر علیه عبدالله اوجالان در امرالی همچنان ادامه دارد. از همین رو مردم کرد و حرکت های آزادی خواهانه باید به مقاومت خود که با شعار "شکستن حصر، براندازی فاشیسم" آغاز کرده اند، ادامه دهند. دوستان، همراهان و مردم ما نباید اشتباه کنند. دیدار 12 ژانویه در واقع می تواند یک جنگ روانی ویژه از سوی حکومت عدالت و توسعه – حرکت ملی ترکیه به منظور خرابکاری در مقاومت "شکستن حصر، براندازی فاشیسم" طراحی شده باشد. ذاتاً انجام چنین رویدادی در روز تعطیل آن هم با عجله نشانگر این موضوع است. ولی ما جنگ های ویژه فاشیست ها و بازی های آنان برای شکستن مقاومت خود را به خوبی می دانیم. از همین رو فریب جنگ روانی حکومت ترکیه را نخواهیم خورد و به تلاش های خود برای شکستن دیوارهای امرالی و مهیا کردن شرایط کار و زندگی آزاد برای عبدالله اوجالان، به مبارزات خود ادامه خواهیم داد.

کد خبرنگار: 30102

بیشتر بخوانید:

عبدالله اوجالان پس از حدود سه سال انزوا با برادر خود دیدار کرد

کد خبر 103602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha