اشتباه مسئولین را نباید به حساب نظام نوشت

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار پیرانشهر در جمع مردم این شهرستان گفت: اگر در هر کجای کشوری مسئولی در انجام خدمت کوتاهی نشان داد نباید ان را به حساب کل نظام نوشت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سید علی ترابی، فرماندار پیرانشهر، که در مراسم گرامیداشت دهه فجر در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر و در حضور جمع کثیری از قشرهای مختلف پیرانشهر سخنرانی می کرد، گفت: ارائه خدمت بی منت به مردم و انجام رسالت کاری و صداقت در عمل یکی از وظایف و اولویت های مسئولان نشام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نباید هیچ مسئولی در هر پست و مقامی که هست ذره ای در انجام آن کوتاهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا باعث افتخار و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سراسر دنیا شده اند، ادامه داد: هر شهیدی که ما تقدیم درخت تنومند اسلام کرده ایم یک پرچم استقلال برای کشور بود که نشان از تداوم نهضت انقلاب و راه شهدا دارد.

ترابی اظهار داشت: انقلاب اسلامی درطول عمر 4 دهه ی خود فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است از جمله دوران سخت و دشوار هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و اکنون هم دشمن این مسیر را با نام جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ادامه می دهد که گاهاً در قالب اغتشاشات در داخل کشور خودنمایی میکند، لذا برای خنثی سازی توطئه های آن هوشیاری بیش از پیش ملت شریف ایران را می طلبد.

مقام عالی شهرستان پیرانشهر تصریح کرد: امروز همه ما باید به اصل وحدت و یکدلی بعنوان یک اصل بنیادی برای حفظ نظام و آرمان های آن نگاه کنیم و لازمه حفظ این وحدت این است که نیروهای نظامی از جمله نیروهای سپاه، انتظامی، مرزبانی و سایر نهادهای امنیتی باید در کنار دولت باشند و دولت هم باید در کنار مردم و بالاخره مردم هم در کنار هم، با اتحاد و همدلی در مقابل دسیسه های دشمن ایستادگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد، اگر مسئولی در هر سمتی که باشد و در جایی از این مملکت در ارائه خدمت رسانی به مردم کوتاهی از خود نشان می دهد نباید آن را به حساب انقلاب و نظام نوشت بلکه برعکس کوتاهی خود شخص است که باید در مقابل وجدان خود و خدا و مردم پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خزائی، از اساتید حوزه و دانشگاه قم، در ادامه این مراسم گفت: در بسیاری از حوزه های انقلاب آنقدر رشد کرده ایم که هیچ کس نمی تواند منکر آن شود اما در بعضی از حوزه ها هم هنوز جا برای کار کردن هست و نیاز داریم تا مسئولان بیش از پیش از خودشان فعالیت نشان دهند.

وی ادامه داد: یک فرد انقلابی کسی است که تعمق در فهم اسلام و قرآن داشته باشد و هر روزش بهتر از روز قبل باشد، یک فرد انقلابی باید جریان های سیاسی داخلی و خارجی را کاملاً بشناسد.

حاج آقا خزائی اضافه کرد: دیپلماسی آشکار دشمن تهاجم فرهنگی و دیپلماسی پنهان آن براندازی نظام است که متاسفانه سالهاست با همکاری بعضی از چهره های داخلی ومستکبران خارجی سعی در اجرای آن دارند ولی غافل از آنند که با وجود چنین ملتی هرگز به سرانجام نخواهند رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد :تاریخ انقلاب ما نشان داده است که دشمنان اسلام و انقلاب نمی توانند در مقابل عظمت این ملت هیچ غلطی از خود نشان دهند.

دکتر محمد سلطانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر نیز در ادامه این مراسم با اشاره به نقش دانشجو در جریانات سیاسی و اجتماعی انقلاب گفت: مطالعه در همه جنبش هایی که در دنیا شروع شده و به سرانجام مثبتی رسیده اند نشان میدهد که دانشجو بعنوان یک محور مثبت و تأثیر گذار حضوری فعال در آن داشته است.

وی ادامه داد: پس از 4 دهه از پیروزی انقلاب مردم همچنان با شور و نشاط خاصی در صحنه های آن حضور داشته و هر سال قویتر از سال قبل با آرمان های نظام تجدید پیمان میکنند.

سلطانی اظهار داشت: دانشجویان نقش کلیدی و محوری را در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دارند و همواره یک گام جلوتر از سایر قشرها در صحنه های حساس مملکت حضور داشته و دارند و هر جا که نیاز به حضور آنها بوده است با تمام توان خود حاضر و در اصل جریانات بویژه جریانات آرمانخواهی اسلامی و انقلابی پیش قدم بوده اند .

دشمنان نظام هرگز غافل ننشسته اند و همواره در فکر تضعیف و تأثیر گذاشتن بر این قشر متفکر و نخبه جامعه هستند ولی خوشبختانه نقشه های شوم آنها در همه موارد با شکست و ناامیدی همراه بوده است.

درخاتمه این مراسم با اهداء لوح یادبود و هدایایی از تعدادی دانشجویان فعال و عضو خانواده معظم شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور پیرانشهر تجلیل شد.

کد خبر 53410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha