مراکز نوآوری اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه ایجاد می شوند

سرویس کرمانشاه _ مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد: یکی از پروژه‌ها در استان کرمانشاه، ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال است که شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی می شود.

به گزارش کردپرس، اکبر قنبرپور در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه، گفت:  برنامه ای هم تحت عنوان توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در دست پیگیری است که هم در حوزه دانش آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه آغاز کرده‌ایم و در سفر به استان به دنبال بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بودیم.

قنبرپور ادامه داد: همچنین اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه اندازی خواهد شد و این آمادگی وجود دارد که این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: پروژه دوم به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بازمی‌گردد که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا فعالیت می کند، در استان کرمانشاه فعال کنیم و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود.

کد خبر 2769766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha