بارش برف و باران برای آسمان کردستان در راه است

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان، بارش باران و برف در سطح استان از امروز پیش بینی شده و دمای هوا در اکثر نقاط به زیر صفر درجه می رسد.

به گزارش کرد پرس، در حال حاضر آسمان استان ابری بوده و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در این وضعیت جوی، امروز همچنان شاهد بارش پراکنده باران در شهرستان های قروه، دهگلان و بیجار خواهیم بود.

این وضعیت جوی تا اواخر امروز در این مناطق استان ادامه خواهد داشت و از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری دیگر شاهد بارش نخواهیم بود و هوا صاف می شود.

همچنین سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری به آسمان استان ورود کرده و در طول این 2 روز شاهد بارش برف و باران و کاهش دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

بر اساس این گزارش تداوم روند کاهشی دما در استان همچنان ادامه دارد و از امشب دمای هوای کردستان 4 درجه کاهش پیدا کرده و در اکثر شهرستان ها همچون بانه، سقز، قروه، زرینه و ... به زیر صفر درجه می رسد.

همچنین در روزهای آینده احتمال لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی، اختلال در عبور از گذرگاه های کوهستانی و مناطق سردسیر وجود دارد و اداره کل هواشناسی کردستان به شهروندان توصیه کرده در هنگام تردد و کوه نوردی احتیاط کرده و کشاورزان نیز در کاشت محصولات پاییزه و برداشت محصولات آماده تعجیل کنند.

کد خبر 39445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha