بیانیه سمن های مردم نهاد حوزه معلولیت در کردستان

سرویس کردستان- پس از بیانه انجمن های قروه در خصوص اعتراض به انتصاب در بهزیستی شهرستان، این بار سازمان های مردم نهاد حوزه معلولیت در کردستان به انتشار بیانیه پرداختند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، جریان مسئله دار انتصاب در بهزیستی شهرستان قروه در حالی ادامه دارد که همچنان حواشی این انتصاب رئیس جدید به پیش می رود به طوری که هم به استعفای مدیرعامل انجمن معلولان باران و نماینده سمن های شهرستان منجر شد که در پی آن انجمن های قروه بیانیه ای را صادر کردند. حال بعد از گذشت چهار روز این بار سازمان های مردم نهاد در حوزه معلولیت در کردستان به انتشار بیانیه ای خطاب به استاندار کردستان با این عنوان «عدم دخالت جریان ها و شخصیت های سیاسی در بهزیستی» دست زدند.

در این بیانیه آمده است:

جناب آقای بهمن مرادنیا

استاندار محترم استان کردستان

با سلام

بدون شک در هر جامعه ای خدمت خالصانه و صادقانه به عموم مردم، شیرین ترین و دلچسب ترین کارهاست که امروزه این وظیفه ی مهم به عهده ی مدیرانی است که پیرو قوانین اسلامی در سرزمین عزیزمان به اجرا می گمارند. از این رو سازمان های مردم نهاد استان کردستان در حوزه افراد دارای معلولیت، در آستانه گرامیداشت روز جهانی معلولان ضمن تاکید بر مطالبات قانونی و برحق شان، نگرانی خود را از به حاشیه کشیده شدن این مطالبات در گِرو تصمیات سیاسی را، اعلام می دارند و ضمن احترام به جایگاه حامیان حقوق جامعه هدف سازمان بهزیستی اعم از افراد دارای معلولیت و غیر معلول، همچنان بر دفاع این افراد از آرمان های خود در چهارچوب قانون کشور عزیزمان تأکید می نمایند.

دکتر نصرالله ابراهیمی مشاور استاندار کردستان در حوزه معلولین

ایرج گیلاسی فعال مدنی حوزه حقوق معلولان

انجمن ضایعات نخاعی کردستان

انجمن دفاع از حقوق معلولین شهرستان قروه(باران)

موسسه رفاه نابینایان سقز

کانون ناشنوایان سنندج

انجمن حمایت از معلولین توسکا کامیاران

انجمن حکمت دیواندره

کانون ناشنوایان شهرستان قروه

موسی محبتی پیشکسوت و قهرمان ورزشی حوزه معلولان

ابوذر سمیعی فعال فرهنگی و عضو شبکه تشکل های نابینایان و کم بینایان کشور(چاووش)

صباح مجیدی کارگردان و فعال فرهنگی و هنری در حوزه معلولان

کد خبر 933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha