رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سنندج پایان یافت

سرویس کردستان - رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان در سنندج با معرفی نفرات برتر هر وزن پایان یافت.

به گزارش کُرد پرس، این رقابت‌ها در روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه در سالن آزادی شهر سنندج استان کردستان با حضور ۳۵۰ کشتی گیر در قالب ۳۴ تیم برگزار شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی از فارس اول، احمدرضا ناصرپور از خوزستان دوم و محمدمهدی جواهری از قم سوم شد و در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی از خوزستان اول و رضا قیطاسی از خوزستان دوم شدند و امیرحسین خوانساری از خوزستان هم مقام سوم را به دست آورد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم هم ایمان محمدی از خوزستان مقام اول را از آن خود کرد و محمدامین جبالی فر از قم و امید احمدی از خوزستان سوم شدند. در وزن ۶۷ کیلوگرم این رقابت‌ها سید دانیال سهرابی از خوزستان مقام اول را به دست آورد و شاهین بداغی از خوزستان و محمدمهدی کشتکاراز فارس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی از قم اول، مرتضی پورعیسی از مازندران دوم و رضا ساکی از خوزستان سوم شدند. در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی از خوزستان اول شد و محمدمهدی هداوند از تهران و مسعود کاوسی از خوزستان دوم و سوم شدند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم هم محمد ناقوسی از خوزستان اول، محمدحسین محمودی از تهران دوم و یاسین یزدی از مازندران سوم شدند. در وزن ۸۷ کیلوگرم علی عابدی از مازندران مقام اول را کسب کرد و سعید کریمی زاده از خوزستان و امیررضا اکبری از مازندران دوم و سوم شدند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مرتضی القوسی از مازندران توانست مقام اول را از آن خود کند و محمدصادق عبدالهی از قم و شایان حبیب زارع از خوزستان مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرمحمد بیات از تهران، سعید حسین پور از خوزستان و حسن قربانی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

کد خبر 7697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha