برخی از جرائم در کردستان به دلیل نجابت مردم اتفاق نمی افتد

سرویس کردستان- استاندار کردستان، وجود مردم با فرهنگ کردستان در ایجاد امنیت را حایز اهمیت برشمرد و گفت: به دلیل نجابت و تدین مردم برخی از جرایم را در استان شاهد نیستیم و این بسیار جای خرسندی است.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، بهمن مرادنیا در دیدار رئیس پلیس آگاهی ناجا و مسئول قرارگاه پیشگیری از سرقت ضمن قدردانی از تلاش های گسترده نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش بخشی به مردم گفت: خوشبختانه کردستان در رده پایین وقوع سرقت در کشور قرار داردو این امر با تلاش و حضور پر رنگ و مستمر نیروی انتظامی و همراهی مردم محقق شده است.

وی نظم و اقتدار حاکم بر سیستم نیروی انتظامی در استان را ستودنی ارزیابی کرد و گفت: رویکرد نیروی انتظامی در استان با مردم رویکردی تعاملی و بر مبنای دوری کردن از تقابل است و این راهکار کاملا جواب داده است.

مرادنیا وجود مردم با فرهنگ کردستان در ایجاد امنیت را حایز اهمیت برشمرد و گفت: به دلیل نجابت و تدین مردم برخی از جرایم را در استان شاهد نیستیم و این بسیار جای خرسندی است.

استاندار کردستان در پایان از فرماندهی ناجا و مسوولان این نیرو درخواست کرد در خصوص تخصیص اعتبارات به نیروی انتظامی استان مساعدت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 6797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha