3 هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر پیرانشهر اهدا  شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر از بسیج به عنوان صاعقه مرگ ستمگران زمان و سلاح رهایی محرومان یاد کرد و گفت: بسیج در طول دوران کرونا در پیرانشهر بیش از 3 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه سازندگی به اقشار آسیب پذیر اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر در نشست برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه های فعال شهرستان در محل سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: در مقطع حساس کنونی که کشور با آن درگیر است نقش کلیدی بسیج بسیار پررنگتر از گذشته خودنمایی می کند.

وی ادامه داد: بسیج صاعقه مرگ ستمگران زمان و سلاح رهایی محرومان است، لذا در چهل و یکمین سالگرد تشکیل این نهاد مقدس که تمام دنیا بویژه استکبار جهانی به دنبال ناامید کردن مردم ایران است، باید با شعار " بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" باید به دنبال امید آفرینی در جامعه باشیم.

نصیری در ادامه سخنان خود با اشاره به خدماتی که در طول 41 سال انقلاب از خود برجای گذاشته است، یادآور شد، خدمات بی منتی که این نهاد مقدس در طول حیات خود برای حفظ ارزشهای نظام و تداوم آن انجام داده است همانند نگینی درخشان در آسمان انقلاب برای همیشه نمایان است.

فرمانده سپاه پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه هفته بسیج از جمله، تجلیل از خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه و جماعات، اهداء بسته های حمایتی به محرومان و نیازمندان شهرستان، برگزاری چندین یادآوره شهداء بصورت مجازی، ویزیت رایگان بیماران در طول هفته بسیج، تجلیل از کادر درمان بیمارستان پیرانشهر و ... اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در طول هفته بسیج 79 برنامه متنوع با محوریت بسیج و با همکاری نهادهای مختلف در سطح شهرستان برگزار خواهد شد اما شرایط ویژه کرونا در سال جاری باعث شده است تا بیشتر این برنامه ها در فضای مجازی برگزار شود.

نصیری اضافه کرد: بسیج در طول دوران کرونا در پیرانشهر با اقدامات خود توانست گامی مهم در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر برداردکه از جمله می توان به ضد عفونی کردن مساجد و اماکن در حدود ۲۰۰ مورد، توزیع ۱۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی، توزیع ۳ هزار عدد ماسک و دستکش، اهداء ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ دست پوشاک در بین دانش آموزان بی بضاعت، جمع آوری بیش از 800 میلیون تومان کمک های خیرین همچنین اهداء بیش از 3 هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه سازندگی اشاره کرد.

وی در خاتمه سخنان خود با اشاره به این موضوع که "تأمین امنیت و حفظ سلامت مردم" دو وظیفه مهم و کنونی بسیج در کشور محسوب می شود، تصریح کرد:در راستای برگزاری این برنامه ها سپاه و بسیج به تنهایی نمی توانند موفق باشند لذا لازم است همه پای کار بیاییم چرا بسیج گسترده ترین شبکه مردمی در داخل کشور است که در عرصه های مختلف به مردم ایران ارائه خدمت کرده است و همواره پشتیبان مردم و نظام بوده و هست.

کد خبر 659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha