تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم استان ایلام برگزار شد

سرویس ایلام - با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و جمعی از مسئولین استانی، آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور در این آیین عنوان کرد: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ همه دلسوزان باید با رعایت انصاف و لحاظ کردن تمامی زوایا عملکردهای مثبت و منفی را مورد نقد و قضاوت قرار دهند.

وی تاکید کرد: علاج تمامی مشکلات کشور به فرموده مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردم و انتخاب افرادی شایسته و اصلح برای تصدی مسوولیت های مختلف است و امیدوارم شاهد انتخاباتی سلام، ایمن ، رقابتی و با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باشیم.

الله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام نیز در این آیین گفت: اگر می خواهیم مدیری را نقد کنیم، باید متناسب با وضعیت کشور و وضعیتی باشد که دولت در آن قرار دارد، هرچند در همین شرایط مهندس سلیمانی دشتکی تلاش های خوبی داشتند و این تلاش ایشان موجب شد که بنده از رهبری درخواست ماندن ایشان در استان را داشته باشم، هر چند از وزارت کشور گله مند هستیم و انتظار نداشتیم برای استان ایلام با همه ی سختی هایی که کشیده است، در این شرایط استاندارش را برای جای دیگر ببرند، هر چند گله کردن دیگر فایده ای ندارد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد تکریم ارباب رجوع و گوش کردن مدیران به درددل آنها بیان کردند اگر کارگزاری حتی اگر نتواند مشکلی را حل کند ، باید با روی خوش از ارباب رجوع استقبال و با لحن کریمانه او را اقناع کند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق ایلام نیز با اشاره به اینکه در طول حدود سه سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان ایلام جذب شده است، تاکید کرد: تنها در سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام به بهره برداری رسیده است.

محمد نوذری استاندار ایلام نیز در سخنانی مهم ترین اولویت دولت در فرصت باقیمانده را اتمام طرحهای نیمه تمام استان ایلام عنوان کرد و گفت: ۴۴ پروژه عمرانی با ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان وجود دارد که باید با تلاش و پیگیری این پروژه ها تا پایان دولت به ثمر و بهره برداری برسند.

وی با عنوان این مطلب که استان ایلام به ظاهر کوچک اما به اندازه یک کشور بزرگ ظرفیت دارد، افزود: یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی در استان ایلام است و شخص استاندار نیز به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام در این مدت کوتاه ندارد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم پیام وزیر کشور برای قدردانی از خدمات آقای سلیمانی دشتکی قرائت و محمد نوذری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

کد خبر 6403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha