یک نماینده CHP تحت فشار نمایندگان AKP استعفا کرد

سرویس ترکیه - یک نماینده اپوزیسیون به دلیل تهدید به افشای فیلم و اسناد غیر اخلاقی از طرف نمایندگان AKP مجبور به استعفا شد.

به گزارش کردپرس، نماینده حزب جمهوریخواه خلق (CHP)، از شهر دنیزلی ، هاشم تئومان سنجر ، که از عضویت حزب استعفا داده، ادعا کرد که علیه او توطئه ای در حال انجام است. سنجر از عبارات «بله، تخت فشار استعفا دادم چون یک کاست وجود دارد،» استفاده کرد.

نماینده دنیزلی، تئومان سنجر ، که از CHP استعفا داد، گفت که بر طبق ادعاهای ملیح گوکچک، عضو حزب عدالت و توسعه (AKP)، و شایعاتی که شنیده شده است، یک توطئه بر علیه اعضای CHP در جریان است.

ملیح گوکچک، نماینده ای که ادعای وجود اسناد غیر اخلاقی را مطرح کرده بود، پس از استعفای تئومان سنجر از CHP، در حساب توییتر خود با گذاشتن ایموجی کف زدن نوشت: «من به سنجر تبریک می گویم.»

این عضو مستعفی CHP در پاسخ به خبرنگار یک نشریه درباره انتشار اخباری درباره فساد ، تجاوز ، همجنس گرایی و دزدی همکارانش در شهرهای استانبول آتاشهیر-بدروم و کوشاداسی و شایعات دیگر گفت: «توطئه ای وجود دارد ، ما این توطئه را بی اثر می کنیم.» او گفت: «اگر نوار یا موضوعی منتشر شود ، من یکی در برابر همه این حملات غیراخلاقی به رسانه ها پاسخ خواهم داد.»

گفتنی است این فشارها از طرف نمایندگان حزب حاکم، بر اپوزیسیون با رفتن پرونده منع مصونیت قانونی 33 نفر از نمایندگان از جمله 9 ننماینده حزب دموکراتیک خلق ها (HDP)، به مجلس شدت گرفته است.

کد خبر 5602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha