تأکید برهم صالح بر اهمیت نهایی شدن موضوع حقوق کارمندان اقلیم کردستان در بودجه عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان – برهم صالح رئیس جمهور عراق بر اهمیت حل نهایی موضوع حقوق کارمندان اقلیم کردستان و سایر مسائل مالی باقیمانده تأکید کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، براساس بیانیه صادره از دفتر "برهم صالح" وی امروز دوشنبه با هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان به ریاست قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم و با حضور بشیر حداد نایب رئیس مجلس و فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق دیدار کرد.

براساس این بیانیه، طرفین در این دیدار درباره اهمیت تقویت تلاش ها و گفتگوها برای دستیابی به راه حل های ریشه ای برای مسائل معلق مانده بین اقلیم کردستان و دولت مرکزی، از جمله موضوع بودجه و تأمین حقوق و منافع شهروندان و دور نگه داشتن آنها از مسائل سیاسی گفتگو و تبادل نظر کردند.

براساس بیانیه مذکور، برهم صالح در این دیدار، خواستار گفتگوی جدی و تمایل مشترک برای یافتن راه حل برای مسائل معلق مانده براساس قانون اساسی و در راستای تحقق منافع همه شهروندان شد و بر اهمیت نهایی کردن موضوع حقوق کارمندان اقلیم در کنار سایر مسائل مالی معلق مانده و در راستای حفظ حقوق شهروندان عراق اعم از کارمندان و بازنشستگان سراسر عراق از جمله اقلیم کردستان تأکید کرد.

کد خبر 4790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha