اجرای طرح نظارتی نوروز 1400 در ایلام از 15 بهمن

سرویس ایلام - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا 31 فروردین ماه 1400 در استان ، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عزت اله عبدخانی با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در خصوص توجه به سیاست‌های دولت در انجام نظارتهای پیشگیرانه و آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان، اظهار داشت: اقدامات نظارتی بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اولویت‌های کالایی تدوین و اجرایی خواهد شد.

وی از برخورد سریع و قاطع با اخلالگران بازار در طرح نظارتی نوروز 1400 خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا 31 فروردین ماه 1400 در استان ایلام همزمان با سراسر کشور طرح یاد شده اجرایی می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام در ادامه بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد و گفت: بازرسی‌های هدفمند و نظارت‌های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری شده و همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم‌افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای ، اقدامات بازرسی و نظارتی برای آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 4027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha