پلمب 5 واحد صنفی متخلف در بوکان/ با برگزاری عروسی در رستوران ها برخورد می شود

سرویس آذربایجان غربی- کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان بوکان از پلمب 5 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اکیپ سلامت خبر داد.

رحیم ایزدمهر در این خصوص به کردپرس بیان کرد: پیرو مصوبات جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا؛ پلمب 5 واحد صنفی شامل ۱ تالار پذیرایی عروسی، ۳ رستوران و ۱ قلیان سرا، به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت

او اظهار داشت: با توجه به اعلام و اطلاع رسانی ها و هشدار های قبلی بعمل آمده اکیپ مشترکی از نمایندگان اداره نظارت بر اماکن عمومی، مرکز بهداشت و اتاق اصناف نسبت به پلمپ ۵ واحد صنفی مذکور به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی در غذا خوری ها و رستوران ها اقدام کردند.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای بوکان تصریح کرد: نظر به اینکه در سالن های غذا خوری و رستوران ها برگزاری مراسم عروسی وجاهت قانونی ندارد لذا از عموم مدیران محترم رستوران ها و غذاخوری ها درخواست می شود از برگزاری این گونه مراسمات در این مکان ها خوداری و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام لازم را بعمل آورند.

او تاکید کرد: بدیهی است در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر مقررات و مصوبات ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اقدام خواهد گردید و نسبت به پلمب اقدام می شود.

ایزدمهر گفت: نباید با عادی انگاری موجب بروز مجدد پیک بیماری شویم، چرا که اکنون در وضعیت جدیدی قرار گرفته‌ایم و در شرایط فعلی آنچه که به طور قطع می‌توان عنوان کرد این است که زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه مقابله با ویروس کروناست و امیدواریم با رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی این روند ادامه داشته باشد.

او در پایان از کلیه همشهریان محترم تقاضا کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مراتب را از طریق سامانه کشوری ۱۹۰ یا شماره ۴۶۲۳۴۰۶۶ به مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام نمایند.

کد خبر 3440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha