ضرورت شفاف سازی قراردادهای غیر متعارف «آغری بار» و «محور طلایی»

سرویس آذربایجان غربی- نماینده پیرانشهر و سردشت گفت: متأسفانه وجود شرکت های آغری بار و محور طلایی در مرز تمرچین پیرانشهر چندین سال است بدون اینکه کمترین منفعتی برای شهرستان و منطقه داشته باشند، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ کمال حسین پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان پیرانشهر گفت: مسئولین اگر بخواهند به مردم خدمت کنند و وجدانی آسوده داشته باشند باید همواره راه شهید سلیمانی را ادامه دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز هر مسئولی در هر پست و مقامی که باشد باید موقعیت خود را مدیون خون شهدا بداند چرا که اگر رشادت های آنها در طول دوران های مختلف نبود مطمئناً به چنین جایگاهی نمی رسیدند.

حسین پور، اضافه کرد: متأسفانه در هر موردی که بررسی می کنیم شهرستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است که باید تمام مسئولین همت کنند و تلاش مضاعف برای رفع آنها گام بردارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که وجود شرکت های آغری بار و محور طلایی در مرز تمرچین پیرانشهر بدون اینکه کمترین منفعتی برای شهرستان و منطقه داشته باشند، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند، یادآور شد؛ مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم منطقه بسیار مشهود است و این در حالیست که با برنامه ریزی های درست و کارشناسی شده می توانستیم از نعمت مرزی بودن شهر پیرانشهر به بهترین نحو ممکن بهره مند شویم.

وی ادامه داد: در حالیکه شواهد موجود خلاف این واقعیت را نشان می دهد و این مشکلات علاوه بر کمبودهای است که در سالهای گذشته در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، فضاهای های آموزشی، راه های مواصلاتی و ... در این شهرستان کاملاً مشهود بوده است.

نماینده پیرانشهر یادآور شد: عقد قراردادهای غیر متعارف شرکت های آغری بار و محور طلایی باید برای مردم منطقه و شهرستان شفاف سازی شوند و این دو شرکت باید پاسخگوی عملکرد خود در مرز تمرچین پیرانشهر باشند که چرا در طول این همه سال فعالیت کمترین خدمتی به مردم منطقه و شهرستان داشته اند.

کد خبر 2585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha