وضعیت آب شرب سنندج باید تا پیش از عید نوروز بهبود یابد

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبه عمومی شهروندان سنندجی در بخش آب شرب خبر داد و گفت: وضعیت آب شرب سنندج باید تا پیش از عید نوروز بهبود یابد.

به گزارش کرد پرس، سیدمهدی فرشادان با بیان اینکه مدت زیادی است پیگیر مطالبه عمومی شهروندان سنندجی در بخش آب شرب است، گفت: وعده وزیر مبنی رفع معضل آب آشامیدنی سنندج تا اوایل فصل تابستان قانع کننده نیست و این فاصله زمانی تا تابستان طولانی است.

وی خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: تمام جوانب را در نظر بگیرید و منبع اعتبار این پروژه که پیشتر قول تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان داده شده، مشخص شود که حداقل تا قبل از عید نوروز عملیاتی شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سد گاوشان در عمق ۶۰ کیلومتری استان کردستان واقع شده و مدیریت آنرا کرمانشاه برعهده دارد، از وزیر نیرو خواست که مدیریت این سد را به کردستانی‌ها واگذار کند.

فرشادان افزود: قراردادن ردیف بودجه تصفیه‌خانه کامیاران موضوع دیگری بود که به آن اشاره شد و از وزیر نیرو درخواست شد که در جدول ۲۳ و در مصوبات سفر لحاظ شود.

وی بیان کرد: درخواست ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه برق معابر شهری، احداث خطوط نفوذی برای کشاورزان، درخواست هزار میلیارد ریال برای رفع کمبود ماشین‌آلات شرکت برق کردستان، درخواست بازبینی در تخصیص‌ها برای ارتقای کشاورزی آبی کردستان از ۱۳ درصد فعلی به میانگین کشوری که ۴۷ درصد است از دیگر خواسته‌ها از وزیر نیرو است.

کد خبر 25050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha