تردد مسافر از مرز زمینی تمرچین پیرانشهر ممنوع شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر از بسته شدن مرز زمینی تمرچین پیرانشهر خبر داد و گفت: این پایانه مرزی جهت تردد مسافرین بین ایران و عراق به مدت ( ۲ هفته) بسته خواهد شد.

ایرج آزادی، مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار کردپرس ضمن اعلام این خبر گفت: تردد مسافران از مرز زمینی تمرچین پیرانشهر از ساعت ۲۴ پنجشنبه شب (4 دیماه) ممنوع و این تصمیم تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بنا به تصمیم مقامات اقلیم کردستان عراق در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور عراق، مرز تمرچین جهت تردد مسافرین بین ایران و عراق به مدت ( ۲ هفته) بسته خواهد شد.

آزادی افزود: با توجه به اینکه موضوع منع تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر توسط مسئولان اقلیم کردستان عراق اتخاذ شده است رایزنی‌های خود را با مقامات مرز (حاج عمران) در اقلیم کردستان شروع کرده ایم تا مدت بسته شدن مرز مسافری تمرچین را به حداقل برسانیم.

مدیر پایانه مرزی تمرچین خاطر نشان کرد: از مسافران درخواست می‌شود از بامداد روز جمعه ( 5 دیماه) به هیچ عنوان جهت تردد از مرز به پایانه مرزی تمرچین مراجعه نکنند.

شایان ذکر است که شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا که در روزهای اخیر از کشور انگلیس سرایت پیدا کرده باعث شده است تا بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی با مسدود کردن مرزهای زمینی وهوایی ورود و خروج مسافران را تا اطلاع ثانوی به داخل کشورهای خود ممنوع کنند.

کد خبر 1917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha