پورذهبی: رسیدگی به بیماران در بیمارستان‌های کردستان مطلوب است

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان با حضور در بیمارستان بعثت سنندج همراه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش کُرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان بعثت سنندج، ضمن دیدار و عیادت از بیماران، از بخش‌های مختلف از جمله بخش کرونای این بیمارستان بازدید کرد و در روند این بازدید در جریان اقدامات انجام شده و نحوه خدمات رسانی کادر سلامت این بیمارستان به بیماران بخش کرونا و سایر بخش‌ها از جمله زنان، کودکان و نوزادان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون اوضاع کرونا در استان به‌ویژه سنندج مطلوب نیست، گفت: از مردم فهیم کردستان انتظار می‌رود ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از تردد غیر ضروری و حضور در مراسمات، تجمعات و اماکن شلوغ به‌ جد خودداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران، از زحمات کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم تا ریشه‌کنی کرونا تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم موجب بدتر شدن اوضاع کرونا در استان کردستان خواهد شد، اظهار کرد: شهرستان سنندج در حال حاضر در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و برای گذر از این شرایط باید همه تلاش کنند.

وی وضعیت بیمارستان‌های توحید، کوثر و بعثت سنندج در بازدیدهای میدانی را قابل قبول برشمرد و ادامه داد: در این بیمارستان‌ها زیرساخت، نظافت و رسیدگی به بیماران مناسب، شایسته تحسین و سپاس‌گذاری است.

در ادامه بخش شیمی درمانی، مجموعه تفریحی کودکان، مرکز انکولوژی کودکان و بخش کرونایی بیمارستان بعثت سنندج از جمله‌ بخش‌هایی بود که مورد بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان قرار گرفت.

کد خبر 16609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha