30 میلیارد ریال برای ارتقا کیفیت و خدمات مخابراتی در بانه سرمایه گذاری شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور ارتقا کیفیت و خدمات مخابراتی در شهرستان بانه 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفت.

به گزارش کُرد پرس، آزاد حکمت اظهار کرد: از این رقم، مبلغ 50 میلیارد ریال به ایجاد شش مرکز کم ظرفیت روستایی در روستاهای کانی ناو، باینجان، هفتاش، زله، سپیداره و آرمرده اختصاص یافته است که این مهم افزایش و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا به نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و DSLAMهای لازم اشاره کرد و افزود: از جمله مزایای DSLAM منصوبه، مدیریت ترافیک، اولویت‌بندی در انتقال صدا، تصویر و ترافیک دادها است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به توسعه شبکه ارتباطات همراه اول در شهرستان بانه اشاره کرد و ادامه داد: مبلغ 25 میلیارد نیز برای نصب و راه اندازی تجهیزات موبایل بر روی سایت مد نظر در محدوده میدان شورا در این شهرستان سرمایه گذاری شده که امکان بهره مندی مشتریان ساکن در مسیر فوق از تکنولوژی 4G فراهم شده است.

حکت با بیان اینکه تمام تلاش این مجموعه، توسعه زیرساخت ها و ارتقا تجهیزات مخابراتی بر اساس استاندارهای موجود و ابلاغ شده بکار گرفته شده است، یادآور شد: همکاران منطقه به صورت شبانه روزی در راستای کنترل و رصد سایت ها و مراکز مخابراتی با هدف پایداری ارتباط و ارتقا سطح کیفی آنها در فعال هستند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

وی به اجرای طرح ها و پروژه های توسعه ایی در سطح استان و بر اساس اولویت بندی انجام شده اشاره کرد و بیان کرد: به محض احساس نیاز مشتریان به سرویس های ارتباطی و مخابراتی در نقاط مختلف نسبت به پیگیری و ایجاد شرایط لازم برای ارائه خدمات اقدام خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان وضعیت مرزی و گردشگر پذیر بودن شهرستان بانه را یادآورد شد و گفت: از آنجایی که مرز سیرانبد به عنوان یک درگاه اقتصادی در استان محسوب می شود و همین امر شرایط را برای ورود مسافران متعدد فراهم می کند، مخابرات منطقه نیز در این شهرستان در راستای تقویت و ارتقا خدمات و زیرساخت ها به هدف رعایت اصل مشتری مداری، تلاش های مضاعفی انجام می دهد.

کد خبر 16435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha