6 انفجار در مناطق مختلف بغداد 19 زخمی بر جای گذاشت

سرویس عراق و اقلیم کردستان - منابع امنیتی از زخمی شدن نزدیک به 20 غیر نظامی در نتیجه وقوع چندین انفجار ناشی از بمب های دست ساز در مناطق مختلف پایتخت عراق خبر می دهند.

به گزارش کردپرس، منابع امنیتی در عراق شامگاه امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با السومریه نیوز اعلام کردند که در فاصله کمتر از چهار ساعت، شش انفجار ناشی از بمب های دست ساز تعبیه شده، مناطق مختلف واقع در شرق، جنوب و شمال شهر بغداد، پایتخت این کشور را لرزانده و در نتیجه آنها نیز در مجموع 19 غیر نظامی زخمی شدند که وضعیت شماری از آنها وخیم است.

به گفته منابع مذکور، انفجار نخست ناشی از یک بمب دست ساز تعبیه شده در داخل یک موتورسیکلت در منطقه الامین در شرق بغداد بوده و زخمی شدن دو غیر نظامی را در پی داشته در حالی که در حادثه دوم نیز یک بمب دست ساز کار گذاشته شده در کنار جاده در منطقه المعالف در جنوب این شهر منفجر شده و به زخمی شدن سه غیر نظامی دیگر انجامیده است.

این منابع امنیتی که نام آنها فاش نشده، همچنین تاکید کردند که انفجار بعدی ناشی از یک بمب دست ساز کار گذاشته شده در نزدیکی یکی از بازارهای پر تردد در منطقه الشعب در شمال پایتخت عراق بوده و در نتیجه آن نیز چهار غیر نظامی زخمی شدند که وضعیت یکی از آنها وخیم است.

بنا بر اعلام منابع مذکور، دو حادثه بعدی نیز در نزدیکی یک زمین فوتبال محلی و یک درمانگاه پزشکی در شهرک صدر در شرق شهر بغداد روی دادند جایی که انفجار دو موتورسیکلت در مجموع باعث جراحت هفت غیر نظامی از جمله یک زن شده و سه تن از آنها در وضعیت وخیمی به سر می برند.

منابع امنیتی همچنین از زخمی شدن سه غیر نظامی دیگر در نتیجه انفجار یک موتورسیکلت در منطقه البلدیات در شرق پایتخت عراق خبر داده و اعلام کردند که یک نیروی امنیتی محل وقوع حادثه را به محاصره درآورده و زخمی ها را به یک بیمارستان نزدیک منتقل کردند.

کد خبر 160394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha