طرح پژوهشی «دوگانه مرز و‌ تحصیلات در کردستان» حائز رتبه اول کشور شد

سرویس آذربایجان غربی- طرح پژوهشی "رشید احمدی فر" (رش) و همکاران، با عنوان «دوگانه مرز و‌ تحصیلات در کردستان» رتبه اول کشور را کسب کرد و از سوی وزیر آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، همایش بزرگداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش و تقدیر از معلمان پژوهنده کشور، با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم پژوهشگران برتر آموزش و پرورش اعم از معلمان پژوهشنده برتر، پژوهشگر برتر، طرح‌های پژوهشی برگزیده، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری برگزیده، تجارب برتر پژوهشی استان‌ها، شورای تحقیقات برگزیده استان‌ها، کینه‌های پژوهشی برتر حوزه ستادی، مدیران پژوهش‌سراهای برتر و دانشجومعلمان پژوهنده برتر تجلیل شدند.

در این همایش طرح‌ پژوهشی رشید احمدی‌فر از کردستان با عنوان طرح «نقش مراودات مرزی و پدیده قاچاق در انگیزه‌های تحصیلی دانش‌آموزان استان کردستان» حائز رتبه اول شد.

پس از آن نادر سلسبیلی از پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با عنوان طرح «ارزشیابی دوره‌ای برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی» نفر دوم و غلام حیدرنیکخو از آذربایجان شرقی با عنوان «پایش وضعیت و شناسایی راه‌های افزایش گرایش دانش‌آموزان به شاخص‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش»، نفر سوم شد.

«رشید احمدی فر(رش)»، استادیار دانشگاه کردستان و پژوهشگر مسائل اجتماعی، است. از این نویسنده تا کنون بیش از 10 جلد کتاب از او با عناوین ( دانش بومی و توسعه ، توسعه و مناقشات در دو جلد روش های تحقیق کیفی از نظریه تا عمل، جامعه شناسی قومیت، نظریه های توسعه و ...) به چاپ رسیده است.

کد خبر 1577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha