رهاسازی بیش از یکصد خودرو گرفتار شده در برف در گردنه دوآب پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- با تلاش ماموران هلال احمر شهرستان پیرانشهر بیش از یکصد خودروی گرفتار شده در برف در گردنه دوآب رها سازی شدند

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ همزمان با بارش برف سنگین در شهرستان پیرانشهر و ایجاد اختلال در تردد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به این شهرستان بسیار از خودروهای عبوری در محورهای اصلی منتهی به پیرانشهر دچار مشکل شدند.

رحمان مومن پور؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پیرانشهر با اشاره به حضور ماموران هلال احمر پیرانشهر در کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: شب جمعه(۷ آذرماه) بیش از یکصد خودرو در گردنه دوآب در محور پیرانشهر به نقده گرفتار شده بودند که بلافاصله و با حضورماموران هلال احمر شهرستان پیرانشهر رها سازی شدند.

همچنین در محل پل "بادین آباد" در محور پیرانشهر به سردشت نیز چندین خوردن در محل سربالایی پل گرفتار شده بودند که با همکاری نیروهای مردمی و راهداری رها سازی شدند.

شایان ذکر است که بارش برف ۶۰ سانتی در محور تمرچین نیز عبور و مرور بسیاری از خودروها را در این مسیر با مشکلاتی همراه ساخته بود که خوشبختانه با تلاش به موقع ماموران راهداری و هلال احمر شهرستان هم اکنون تردد در این محور کاملا باز و به راحتی در حال انجام است.

کد خبر 1187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha