تردد تریلرهای کشنده در ۳ محور مواصلاتی کردستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

سرویس کردستان- رییس پلیس راه کردستان گفت: بدلیل بارش برف و سهولت در ترافیک جاده‌ای، تردد انواع کشنده و تریلر از ساعتی پیش تا اطلاع بعدی در سه محور دیواندره - سقز، سقز به بانه و سقز - سنندج و بالعکس ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ عیسی گوهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت تردد تریلر در این محورها از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در جاده‌های مورد نظر اعمال شده و تا اطلاع بعدی ادامه دارد ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه سواری نیز در این مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی به بارش برف و لغزندگی سطح اغلب جاده‌ها و محورهای اصلی شمال استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارندگی و وجود مه در محورهای مواصلاتی، رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط را مد نظر داشته و از انجام سفر غیر ضروری خودداری کنند.
رییس پلیس راه کردستان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن و چراغ خودرو از مواردی است که رانندگان باید قبل از سفر به آنها توجه کنند.
سرهنگ گوهری سرعت و تجاوز به چپ را از مهمترین دلایل بروز تصادف در جاده‌ها دانست و یادآور شد: با توجه به کوهستاتی بودن اغلب محورهای مواصلاتی استان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس از سوی رانندگان ضروری است.

کد خبر 1146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha