ماموستا ملا قادر از علمای برجسته اهل تسنن و یک انقلابی خستگی ناپذیر است

سرویس کرمانشاه _ دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با صدور بیانیه‌ای اهانت شبکه اجتماعی معاند به ماموستا ملا قادر قادری را محکوم کرد.

به گزارش کردپرس در این بیانیه آمده است:

‍ بسم الله الرحمن الرحیم
والذین یوذون المؤمنین و المومنات بغیر ما اکتسبوا فقد احتملوا بهتنا و اثما مبینا
تاریخ پرفراز و نشیب اسلام تاکنون شاهد مجاهدت عالمان پارسا ، پاسداران دین و شریعت و
سنگرداران بصیرت و منادیان وحدت و همدلی در میان جامعه اسلامی بوده است.
آنان که وارثان انبیای عظام و خار چشم طواغیت و چشم بیدار امت در برابر فتنه های ذلیلانه رهزنان عقیدتی و بر هم زنندگان امنیت بوده و در راه دفاع از ارزشهای اسلام عزیز لحظه ای از جان گرانمایه خویش دریغ ننموده اند.
دشمنان خودفروخته که تحمل انوار درخشان اسلام ناب محمدی برایشان دشوار است نیز از هیچ تلاشی در راستای شبهه افکنی و جسارت به پرچمداران معارف ناب فروگدار نکرده اند.

خبر جسارت اخیر یکی از رسانه های وابسته، خودفروخته و زرخرید اجانب به عالم جلیل القدر منطقه کردستان و کرمانشاه و یکی از پرچمداران پر افتخار جبهه تقریب در ایران اسلامی، هر چند موجب جراحت خاطر اینجانب و همه دوستداران حاج ماموستا ملاقادر قادری گردید ،لکن موج احساسات ارزشمند و عمیق علما، مسوولین و مردم شریف ایران اسلامی در تکریم ایشان، پیامی آشکار مبنی بر شکست نقشه های شوم گروهک های مفتضح وطن فروش و عمق دلبستگی آحاد ملت به خادمان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حاج ماموستا ملا قادر قادری از علمای برجسته اهل سنت و از مبارزان خستگی ناپذیر انقلاب و نظام است که سالهای طولانی با روشنگری در خطبه ها و مواضع شجاعانه و خیرخواهانه به مبارزه با اشرار بی آبرو و دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی و حقوق مردم شریف منطقه پرداخته است .

اینجانب به نیابت از اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، امامان جمعه و جماعت، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه ضمن محکوم نمودن این اقدام مفتضحانه دشمنان اسلام و انقلاب، از درگاه خداوند منان برای امام جمعه عزیز پاوه و عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ،جناب حاج ماموستا قادری سلامت ، توفیق روزافزون و سربلندی خواستارم و از مواضع علما و مسوولین و مردم شریف در قبال این جسارت نابخردانه و همچنین تعظیم و تکریم شخصیت ارزشمند حاج ماموستا قادری که از سرمایه های معنوی نظام اسلامی هستند قدردانی می کنم.

کاظم لطفیان -دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور

کد خبر 1112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha