اجرای مرحله نهایی عملیات کردها علیه داعش در شرق سوریه

سرویس جهان – سخنگوی ائتلاف ضدداعش و نیز یکی از فرماندهان نیروهای کرد-عرب سوریه از آغاز عملیات نهایی علیه داعش در شهر هجین در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش کردپرس، سرهنگ شان رایان، سخنگوی ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا به سایت خبری دسفنس پست گفت که نیروهای سوریه دموکراتیک در حال اجرای عملیات نهایی مبارزه با داعش در منتهی الیه دره رود فرات در شرق سوریه هستند.

وی افزود نیروهای عراقی نیز با ایجاد موانع و بمباران مواضع داعش در مرزهای عراق-سوریه نیروهای دموکراتیک سوریه را در اجرای عملیات نهایی علیه داعش در شرق سوریه همراهی می کنند.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یکی از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه از آغاز عملیات بازپس گیری منطقه هجین در شرق استان دیرالزور سوریه خبر داد.

این فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه از همراهی توپخانه ائتلاف با عملیات زمینی نیروهای کرد-عرب سوریه خبر داد و گفت بر اثر آتش توخانه آمریکا 15 تن از اعضای داعش کشته شده اند.

دیده بان حقوق بشر سوریه تعداد تلفات داعش را 17 نفر اعلام کرده است.

این فرمانده که نام وی فاش نشده به خبرگزاری فرانسه گفته است نبرد در هجین سخت خواهد بود زیرا داعش مواضع خود را در این منطقه مستحکم شاخته است. اما نیروهای دموکراتیک سوریه این منطقه را از داعش پس خواهند گرفت.

کد خبرنگار: 40101

کد خبر 86270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha