آمریکا بدون حضور شورای میهنی کرد هم از متحد شدن کردهای سوریه حمایت می‌کند

سرویس جهان- دیده‌بان حقوق بشر سوریه به نقل از معاون فرستاده آمریکا در سوریه نوشت: آمریکا از مذاکرات برای متحد کردن احزاب کرد سوریه، حتی بدون حضور احزاب وابسته به شورای میهنی کرد سوریه حمایت می کند.

به گزارش کردپرس، دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس، به نقل منابع خود ادعا کرد که آمریکا بدون توجه به شرکت یا عدم شرکت احزاب کرد سوریه وابسته به شورای میهنی کرد سوریه در مذاکرات کردها، برای موفقیت این مذاکرات و متحد شدن احزاب کرد تلاش خواهد کرد.

این سازمان ادعا کرد معاون فرستاده آمریکا به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه و هیئت همراه او، به هیئت احزاب اتحاد میهنی کرد سوریه گفته اند آمریکا با یا بی حضور شورای میهنی کرد سوریه، برای متحد کردن کردها تلاش خواهد کرد.

این سازمان همچنین از معاون فرستاده آمریکا نقل کرده است که شورای میهنی کرد سوریه وابسته به ائتلاف اپوزیسیون سوریه است که از ترکیه دستور می گیرد و پیش شرط های غیرقابل‌قبولی را در این مذاکرات مطرح کرده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه از منابع خود نقل کرده است که معاون فرستاده آمریکا در شمال شرق سوریه گفته است کشورش بعد از متحد کردن احزاب کرد سوریه، به دنبال متحد کردن عناصری در شمال سوریه است که در اداره خودگردان کردی حضور ندارند.

کد خبر 6924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha