عملیات ها در عفرین به شکل متفاوتی ادامه خواهد داشت

سرویس سوریه - گینو گابریل، سخنگوی نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه در اظهاراتی عنوان کرده است: عملیات ها در عفرین به شکل متفاوتی ادامه خواهد داشت.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هاوار نیوز، گینو گابریل، سخنگوی نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه در اظهاراتی با اشاره به حضور نیروهای نظامی فرانسه و آمریکا در مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه عنوان کرد: نمی توانیم اعلام کنیم نیروهای فرانسوی دقیقا در کجا مستقر شده اند ولی این نیروها در منبج حضور دارند. همچنین نیروهای آمریکایی نیز در دیرالزور حضور دارند.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مسئله عفرین عنوان کرد: عملیات ها در عفرین به شکل متفاوتی ادامه خواهد داشت. ما از ترکیه می خواهیم نیروهای خود را از سوریه خارج کرده و به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد. تا زمانی که به ما حمله نشود، با هیچ کدام از کشورهای همسایه چه ترکیه باشد و چه عراق و یا هر قدرت دیگری مشکلی نداریم. بحران سوریه باید به جای عملیات ها و اشغال های نظامی با سیاست حل و فصل پیدا کند. این بحران تنها با یک سیستم فدرالی که آزادی خلق ها را در بر گیرد، حل و فصل پیدا خواهد شد.

سخنگوی ارتش دموکراتیک سوریه در خصوص تهدیدات ترکیه علیه منبج خاطرنشان کرد: نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش در خصوص محافظت از مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه قول هایی به ما داده اند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 58705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha