جشنواره رسانه ای افق در کردستان برگزار می شود

جشنواره رسانه ای افق با محوریت امیدآفرینی فرهنگی و با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین در کردستان برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، جشنواره رسانه ای افق در راستای سیاست های کاهش آسیب های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

توسعه کیفی محتوای رسانه ای در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گسترش ارتباط صاحب نظران با رسانه های اثرگذار، تشویق خبرنگاران به تولید محتوای حرفه ای و ایجاد شبکه رسانه ای اثربخش در حوزه اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

تشریح چالش های حاشیه نشینی، نقش رسانه ها در توسعه اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و کم برخوردار، واکاوی دلایل رشد مناطق حاشیه نشین، معرفی ظرفیت ها و استعدادهای مناطق کم برخوردار کردستان از مهمترین محورهای این رویداد رسانه ای عنوان شده است.

آثار باید در قالب گزارش، خبر، یادداشت و تحلیل، مصاحبه، عکس خبری، اینفوگرافی و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیئت داوران جشنواره است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را که از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ در رسانه ها منتشر شده باشد، تا تاریخ ۲۰ مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

«جایزه» شامل تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی است که به افراد انتخاب شده در هر بخش اعطا خواهد شد.

شماره واتساپ برای راهنمایی و دریافت فرم ثبت نام 09189440262

ایمیل: OfoghAward@gmail.com

کد خبر 37801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha