خدمات رسانی 120 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در طرح سرویس مدارس سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: 120 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 20 آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس ارائه خدمت می کنند.

به گزارش کرد پرس، حمید خضری گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس های مدارس صورت داده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه جلسات متعددی با شرکت های مینی بوس رانی سطح شهر برای ثبت نام جهت سرویس دهی مدارس انجام شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه 6 شرکت مینی بوسرانی در سنندج در زمینه سرویس دهی به مدارس فعالیت خواهند کرد، افزود: 15 دستگاه اتوبوس نیز به همین حوزه اختصاص داده می شود.

خضری ادامه داد: در مجموع 120 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 20 آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند.

وی با اشاره به اینکه داشتن معاینه فنی و بیمه مینی بوس های که در سرویس دهی مدارس فعالیت می کنند، ضروری است، یادآور شد: مینی بوس های که در طرح سرویس مدارس در فصل جدید تحصیلی شرکت می کنند باید دارای دفترچه تردد دورن شهری باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج چند توصیه هم به شهروندان داشت و بیان کرد: شهروندان در استفاده از سرویس مدارس از شرکت های معتبر و طرف قرارداد با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری استفاده کنند.

خضری گفت: با هدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی و قراردادها بررسی می شود.

کد خبر 37432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha