اتحادیه معلمان اقلیم کردستان خواستار واریز 56 حقوق معوقه، پس‌انداز شده و کسورات خود شدند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- اتحادیه معلمان اقلیم کردستان خواستار دریافت 56 حقوق معوقه، پس انداز شده و کسورات خود از دولت اقلیم کردستان و از سرگیری ارتقای رتبە و ترفیعات شدند.

به گزارش کردپرس به نقل از دیپلوماتیک نیوز، دبیرخانه اتحادیه معلمان کردستان، در سالگرد تأسیس اتحادیه خود، هشت درخواست به ریاست اقلیم کردستان و هیئت وزرا ارائه‌ کرده و درخواست کردەاند معلمان دیگر قربانی منازعات میان اقلیم کردستان و بغداد نشوند و تأخیر در پرداخت حقوق معوقه پایان یابد، همچنین بر ضرورت افتتاح حساب شخصی برای معلمان تأکید کردند.

آنان خاطر نشان کردند: «تقاضا می کنیم 12 حقوق معوقه و 44 حقوق پس اندازشده و کسورات به حساب بانکی تأیید شده واریز شود و همچنین ترفیع و ارتقای رتبه معلمان از سر گرفته شود».

اتحادیه معلمان کردستان اضافه کرد که قانون بازنشستگی شماره 9 سال 2014 باید برای پایان دادن به نابرابری صورت گرفته در پرداخت حقوق بازنشستگان، اجرا شود و همچنین خواستار پایان یافتن مشکل معلمان حق التدرس و استخدام رسمی آنان شدند و به همین مناسبت بر دغدغه مندی مستمر و حمایت قاطع معلمان و روند آموزش و پرورش و تلاش برای اهداف سازنده تاکید کردند.

کد خبر 2770560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha