کردستان گاز را به 2 شهر و 100 روستای هرمزگان می برد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: استان کردستان به عنوان استان معین هرمزگان در امر گازرسانی، عملیات گازرسانی به ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را آغاز کرده است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: سال گذشته کل تعهدات اشتراک پذیری ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد بود که مازاد بر سقف تعهدات، ۲۳ هزار و ۱۱۶ مشترک جدید از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی درصد پیشرفت در این بخش را ۱۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: همچنین در سال گذشته بیش از ۴۱۴ کیلومتر شبکه گذاری در بخش پروژه های شهری و روستایی انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار کرد: در حال حاضر در کردستان ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش های مسکونی، تجاری و صنعتی است که تعداد ۴۵۰ هزار و ۹۹۷ مشترک شهری و ۱۷۶ هزار و ۵۵۶ مورد روستایی و ۲ هزار و ۷۳۹ مشترک صنعتی هستند که در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

فعله گری ادامه داد: برای بهره مندی مردم کردستان از گاز طبیعی، ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر است که بیشتر آن در روستاهای استان اجرا شده است.

وی یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیان کرد: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل کند.

کد خبر 2770188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha