اشتغال تولید محور، اولویت اصلی‌ام در دوران نمایندگی‌ بوده است

سرویس کرمانشاه _ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: در طول دوران نمایندگی به جای نوشتن توصیه نامه برای جوانان و ویلان کردن آن‌ها در راهروهای ادارات مختلف، به دنبال راه‌اندازی صنایع بزرگ تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار برای صدها جوان کرمانشاهی بوده‌ام.

به گزارش کردپرس؛ دکتر عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب "جهش تولید با مشارکت مردم" را به عنوان شعار امسال  انتخاب کردند و در واقعیت هم هیچ راه دیگری جز حمایت از تولید مشارکت محور برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان سراغ نداریم.

وی افزود: اگر کسانی در برابر تولیدکنندگان و صنعتگران، مانع تراشی کنند در واقع می‌خواهند ایران عزیز ما همچنان وابسته باقی بماند.

این نامزد حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در دور دوم انتخابات یادآور شد: زمانی که برای اولین بار نماینده مردم کرمانشاه شدم ما تنها یک کارخانه سیمان و یک کارخانه پتروشیمی داشتیم ولی الان ۵ کارخانه پتروشیمی دو کارخانه سیمان داریم.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد شکل‌گیری زنجیره کامل ذوب آهن و تولید انواع مقاطع تیرآهن و میلگرد هستیم در حالیکه در دهه‌های قبل تصور این موفقیت برای برخی دشوار بود. 

مصری گفت: الان برخی از قطعات مورد نیاز خودرو تنها در کرمانشاه تولید می‌شود و ایران خودرو این قطعات را از صنعتگران ما می‌خرد.

وی خاطرنشان کرد: بی گمان این موفقیت‌های گسترده حاصل پیگیری‌هایی بوده که در این حوزه انجام داده‌ایم.

نایب رئیس مجلس عنوان کرد: در طول این دوران طولانی که افتخار نمایندگی مردم شریف کرمانشاه را داشته‌ام، تمام توان خود را برای پیگیری مشکلات صنعتگران و برداشتن موانع پیش روی تولید و فراهم کردن زمینه اعطای تسهیلات کم بهره به کارآفرینان، را به کار گرفته‌ام.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها تلاش کرده‌ام مشکلات صنعتگران را با حضور وزیر مربوطه و به صورت رودرو حل کنم و در مسیر خدمت به کارآفرینان از شعار و کارهای نمایش پرهیز کرده ام.

عبدالرضا مصری در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: تلاش کرده ام به جای نوشتن توصیه نامه برای جوانان جویای کار و ویلان کردن آن‌ها در این اداره و آن اداره، به دنبال حمایت و پشتیبانی از راه‌اندازی واحدهای بزرگ تولیدی بوده‌ام تا به جای یک نفر، هزار نفر سر کار بروند.

کد خبر 2770128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha