یک پیرمرد ۷۰ ساله میرآبادی مفقود و  یک مرد  ۶۰ ساله دچار عارضه قلبی شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه و جست و جوی پیرمرد مفقود شده میرآبادی خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۵ ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، درخواست نیروهای اورژانس جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.
 
او افزود: دو تیم از نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.پس از ۲ ساعت جستجو در ارتفاعات ،نجاتگران به مصدوم دسترسی پیداکردند و بعد از  انجام CPR و اقدامات احیای قلبی و ریوی مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

گفته می شود؛ مصدوم این حادثه مرد ۶۰ ساله بود که به همراه خانواده به کوهستان رفته و در آنجا دچار ایست قلبی شده بود.

مفقود شدن پیرمرد ٧٠ ساله میرآبادی

مدیر عامل هلال احمر استان در ادامه از گزارش مفقودی مرد ۷۰ ساله اهل میرآباد در صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت:  نجاتگران جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و طبق اظهارات خانواده مفقودی ایشان دچار فراموشی بود که بعد از خروج ناگهانی از منزل دیگر مراجعه نکرده است.

او بیان کرد: طی روز جمعه نجاتگران با جستجو حاشیه رودخانه زاب،پوشش جنگلی روستاهای گمانی ،سیونه و شلمان نتوانستند به مفقودی دسترسی پیدا کنند.

محبوبی ادامه داد: امروز هم نجاتگران هلال احمر سردشت و میراباد همچنین داوطلبان بومی در تلاش هستند تا مفقودی را پیدا و به سلامت به آغوش خانواده بازگردانند.

کد خبر 2770120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha