طرفهایی که خواهان ایجاد فتنه در اقلیم کردستان هستند، به حمله به میدان گازی کور مور دست زده اند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- خیری بوژانی، مشاور رئیس اقلیم کردستان با ابراز خوشبینی نسبت به نتایج سفر اخیرنچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان به بغداد،طرفهایی که میدان گازی کورمور در سلیمانیه را هدف قرار دادند، فتنه گر توصیف کرد.

به گزارش کردپرس، خیری بوژانی، مشاور رئیس اقلیم کردستان، در گفتگو با خبرگزاری«شفق نیوز» با بیان اینکه «من همیشه به نتایج دیدارهایی که رئیس‌ اقلیم کردستان از بغداد انجام می دهد،خوش‌بین هستم، زیرا او یک شخصیت سیاسی انعطاف‌پذیر است که مورد توجه محافل سیاسی عراقی است،گفت:دیدار اخیر نیچیروان بارزانی از بغدادنتایج مثبتی در پی داشته که به سود مردم اقلیم کردستان و عراق خواهد بود.

بوژانی در خصوص انتخابات پارلمان کردستان افزود: رئیس اقلیم کردستان از ابتدا موافق برگزاری انتخابات  پارلمان کردستان در موعد قانونی آن بود، اما همانطور که می دانید اتفاقاتی به گونه ای افتاد که متأسفانه هیچکس خواهان آن هانبود، زیرابرای سومین بار در برابر برگزاری این انتخابات مانع تراشی می شود،با اینحال رئیس اقلیم کردستان همیشه ازبرگزاری هر چه سریعتر انتخابات حمایت می کند.

مشاور رئیس اقلیم کردستان، در واکنش به حمله به میدان گازی کورمور، با جنایت آمیز توصیف کردن این حمله، تصریح کرد: طرفهایی که خواهان ایجاد فتنه در اقلیم هستند، به این حمله دست زده اند.

وی تاکید کرد: «تصور نمی‌کنم اینگونه حملات باعث ایجاد مشکل در روابط اربیل با بغداد شود، زیرا این حملات در گذشته  نیزبارها روی داده اند، اما این روابط همچنان خوب باقی مانده و معتقدم به سمت بهتر شدن پیش خواهد رفت».

کد خبر 2769952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha