اولین پایگاه موتورلانس جنوب آذربایجان غربی در مهاباد راه اندازی شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اورژانس آذربایجان غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس آذربایجان غربی در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش کردپرس، دکتر فرزین رضازاده با اعلام این خبر گفت: استفاده از دستگاه های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می شود.

او افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رضازاده ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف بدلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت های صبح و عصر فعال هستند.

رییس اورژانس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است، گفت: این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می دهد.

کد خبر 2769874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha