قانون تقسیم اداری مناطق شمال و شرق سوریه به زودی تصویب خواهد شد

سرویس سوریه - «مشلب‌ الترکان» رئیس مشترک دفتر حقوقی و عدالت AANES اعلام کرد که قانون تقسیم اداری شمال و شرق سوریه به زودی تصویب خواهد شد و این قانون تعداد شهرداری‌ها و حدود اداری آنها را تعیین می‌کند.

به گزارش کردپرس، «مشلب‌ الترکان» رئیس مشترک دفتر حقوقی و عدالت مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) اعلام کرد که قانون تقسیم اداری این منطقه در در دست تهیه است و به زودی تصویب خواهد شد و این قانون تعداد شهرداری‌ها و حدود اداری آنها را تعیین می‌کند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، قانون تقسیم اداری مناطق شمال و شرق سوریه به عنوان بخشی از مقدمات برگزاری انتخابات شهرداری‌های این منطقه که در ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، در حال تهیه است.

قانون تقسیم اداری مناطق شمال و شرق سوریه به زودی تصویب خواهد شد

«مشلب الترکان» رئیس مشترک دفتر حقوقی و عدالت AANES در مورد تهیه این قانون اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت.

«مشلب الترکان» یادآور شد که کمیسیون عالی قانون انتخابات، قانون انتخابات شهرداری‌ها و اتحادیه شهرداری‌های دموکراتیک را پیشتر صادر کرده است و آماده‌سازی قانون تقسیم اداری مناطق شمال و شرق سوریه در حال حاضر در حال انجام است.

الترکان در ادامه تصریح کرد که این قانون در مدت کوتاهی تکمیل و به مجلس دموکراتیک خلق‌ها ارائه می شود و طبق قانونی که تصویب خواهد شد، حدود اداری، تعداد شهرداری‌ها و تعداد ساکنان هر روستا نیز مشخص خواهد.

الترکان در پایان اظهار داشت که دفتر حقوقی و عدالت از شورای اجرایی AANES درخواست کرده است تا تعداد ساکنان همه کانتون‌ها را تعیین کرده و به آنها اعلام کند.

کد خبر 2769796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha